2.29.2008

Creamy Tomato Zucchini Sauce

I love creamy pasta sauce, and this one is a cinch.
3 TBS. butter
2-3 TBS. flour
1/2 tsp. garlic salt
pinch pepper
1/2 tsp. minced garlic
1 cup half and half or cream (use milk if you want less fat, just add more flour to thicken)
1/2 can petite diced tomatoes
1 c. zucchini, grated into large shreds
1/2 c. shredded parmesan, divided

Melt butter in frying pan on med-high. Add flour, garlic salt, pepper and minced garlic, stir well into butter to create a roux (thick paste). Slowly add cream and continue to stir until incorporated, reduce heat if thickening too much. Add 1/2 can of petite diced tomatoes, zucchini shreds and 1/3 c. parmesan cheese. Stir until cheese is melted. Pour over hot pasta. Sprinkle with remaining cheese. Serve with crusty french bread and roasted chicken. mmmmmmmm.


3 comments:

Catherine Wilkinson said...

Now THIS is something I could totally pull together with all the flavors I love...! Great blog, I'm adding you to my faves!
Great recipe!

Melanie said...

Yum, yum, yum...cannot wait to try this!

Anonymous said...

V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.

Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.

Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.

Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.

Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva

Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.

Blog Visitors