I love creamy pasta sauce, and this one is a cinch.
3 TBS. butter
2-3 TBS. flour
1/2 tsp. garlic salt
pinch pepper
1/2 tsp. minced garlic
1 cup half and half or cream (use milk if you want less fat, just add more flour to thicken)
1/2 can petite diced tomatoes
1 c. zucchini, grated into large shreds
1/2 c. shredded parmesan, divided
Melt butter in frying pan on med-high. Add flour, garlic salt, pepper and minced garlic, stir well into butter to create a roux (thick paste). Slowly add cream and continue to stir until incorporated, reduce heat if thickening too much. Add 1/2 can of petite diced tomatoes, zucchini shreds and 1/3 c. parmesan cheese. Stir until cheese is melted. Pour over hot pasta. Sprinkle with remaining cheese. Serve with crusty french bread and roasted chicken. mmmmmmmm.
2.29.2008
Creamy Tomato Zucchini Sauce
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Now THIS is something I could totally pull together with all the flavors I love...! Great blog, I'm adding you to my faves!
Great recipe!
Yum, yum, yum...cannot wait to try this!
V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.
Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.
Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.
Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.
Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva
Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.
Post a Comment